Raport z realizacji działań z zakresu kampanii edukacyjnej Programu Kawka:
miejsce wydarzeń:
Projekt BULWAROVE to doskonała okazja do zaprzyjaźnienia się z naszymi bulwarami, aktywnego spędzenia weekendu ze swoją rodziną, poznania wielu ciekawych i nowych ludzi.
Dla uczestników wydarzeń przygotowaliśmy wyjątkowe atrakcje. Jedną z nich był targ, na którym w namiotach pojawili się wyselekcjonowani wystawcy z regionalnymi i designerskimi produktami. Podczas Bulwarove nie zabrakło też strefy chillout z leżakami i stylowymi meblami oraz muzyką. Na najmłodszych czekała specjalna strefa maluszka, a w niej, kolorowe poduszki oraz namioty tipi. Dodatkowo przygotowana została strefa z drewnianymi, wielkoformatowymi grami.
Dodatkowo animacje dla najmłodszy przygotował – Mały Inżynier. Wszystko razem stworzyło harmonijną całość, która sprawiła, że to miejsce utkwiło w pamięci i miło będzie się do niego wracać.
Dodatkowym wydarzeniem towarzyszącym Bulwarove był projekt Open Kitchen mający na celu przedstawienie asortymentu szczecińskich restauratorów.
Dodatkowo swoje produkty i usługi prezentowali laureaci konkursy „Zrobione w Szczecinie”.
Uczestnicy: mieszkańcy Szczecina, turyści, wystawcy Bulwarove, wystawcy Open Kitchen
Ilość uczestników: (szacowana liczba osób, które odwiedziły Bulwarove): 4.000
Ilość stoisk handlowy: 9.
Animacje dla dzieci w specjalnie przygotowanym namiocie. Powierzchnia namiotu 3x3 została zaaranżowana w kolorach miasta (biel, zieleń, błękit).
Namiot obsługiwany przez dwóch animatorów, którzy prowadzili następujące animacje dla dzieci:
warsztaty tworzenia ekologicznych wiatraczków z materiałów biodegradowalnych
tworzenie modelu papierowego wiatraka 3D
Podczas Bulwarove rozdystrybuowano 500 ulotek zawierających informacje dotyczące podstawowych celów programu KAWKA, oraz przede wszystkim efekty jakie udało się osiągnąć dzięki działaniom Gminy Miasto Szczecin.