Raport z realizacji działań z zakresu kampanii edukacyjnej Programu Kawka:
miejsce wydarzeń:
Projekt BULWAROVE to doskonała okazja do zaprzyjaźnienia się z naszymi bulwarami, aktywnego spędzenia weekendu ze swoją rodziną, poznania wielu ciekawych i nowych ludzi.
Dla uczestników wydarzeń przygotowaliśmy wyjątkowe atrakcje. Jedną z nich był targ, na którym w namiotach pojawili się wyselekcjonowani wystawcy z regionalnymi i designerskimi produktami. Podczas Bulwarove nie zabrakło też strefy chillout z leżakami i stylowymi meblami oraz muzyką. Na najmłodszych czekała specjalna strefa maluszka, a w niej wielkopowierzchniowe gry, animacje i zabawy. Dodatkowo w sobotę (21.07) zorganizowaliśmy dodatkowe gry w postaci wielkoformatowych bierek, puzzli oraz grę zręcznościową „orzech.” W sobotę popołudniem podczas wydarzenia uczestnicy mogli zatańczyć tango pod okiem doświadczonych instruktorów.
W niedziele (22.07), dzieci mogły posłuchać bajek czytanych przez lektora na głosy. Wszystko razem stworzyło harmonijną całość, która sprawiła, że to miejsce utkwiło w pamięci i miło będzie się do niego wracać.
Dodatkowym wydarzeniem towarzyszącym Bulwarove był projekt Open Kitchen mający na celu przedstawienie asortymentu szczecińskich restauratorów.
Uczestnicy: mieszkańcy Szczecina, turyści, wystawcy Bulwarove, wystawcy Open Kitchen.
Ilość uczestników: (szacowana liczba osób, które odwiedziły Bulwarove): 3.000
Ilość stoisk handlowy: 10.
Animacje dla dzieci w specjalnie przygotowanym namiocie. Powierzchnia namiotu 3x3 została zaaranżowana w kolorach miasta (biel, zieleń, błękit)
Namiot obsługiwany przez dwóch animatorów, którzy prowadzili następujące animacje dla dzieci:
warsztaty tworzenia ekologicznych wiatraczków z materiałów biodegradowalnych
tworzenie modelu papierowego wiatraka 3D
Podczas Bulwarove rozdystrybuowano 500 ulotek zawierających informacje dotyczące podstawowych celów programu KAWKA, oraz przede wszystkim efekty jakie udało się osiągnąć dzięki działaniom Gminy Miasto Szczecin.